REGULAMIN

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Za pomocą tej strony można złożyć zapytanie o dostępność towaru w formie zamówienia. Produkty dostępne zostaną wysłane firmą kurierską lub można odebrać je osobiście.
  2. W związku z tym że produkty bardzo szybko pojawiają się i znikają z oferty nie ma opcji "kupuje". Po złożeniu zamówienia sprawdzamy czy dany towar jest dostępny i wysyłamy powiadomienie.
  3. Nasza Hurtownia Torebek i Portfeli "DAREXIM" prowadzi sprzedaż jedynie hurtową.
  4. Po pełną ofertę zapraszamy do naszych punktów w C.H. Ptak, ul. Rzemieślnicza 35, Rzgów. Dokładne usytuowanie można znaleźć w zakładce „kontakt” gdzie jest dokładna mapka.
  5. Z tego względu że prowadzimy za pomocą Tej strony sprzedaż na odległość obowiązuje nas także możliwość zwrotu towaru przez klienta i reklamowanie w razie jakichkolwiek usterek.
  6. Towary dostępne na naszej stronie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  7. Ceny podane na naszej stronie są cenami netto.
  8. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem będącym przedsiębiorcą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  9. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta będącego przedsiębiorcą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  10. Właścicielem Internetowej Hurtowni Torebek i Portfeli jest "DAREXIM" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Wyspiańskiego 27, 95-080 Tuszyn, Polska.

§2 ZAPYTANIA i ZAMÓWIENIA

  1. Zapytania o dostępność danego towaru można składać w następujący sposób:
    1. poprzez zarejestrowanie się na stronie Internetowej Hurtowni i złożenie zamówienia,
    2. poprzez pocztę elektroniczną „email” (info@darexim.pl) lub prosto z formularza dostępnego na stronie,
    3. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie Hurtowni w zakładce Kontakt. Aby przyspieszyć proces realizacji proszę dzwonić na odpowiedni dla siebie numer według szukanego asortymentu.
  2. Po otrzymaniu zapytania o dostępność towaru (zamówienie), Hurtownia dokona oceny stanów magazynowych i udzieli informacji zwrotnej.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
  4. Hurtownia potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez nadanie nr zamówienia, emailem lub telefonicznie. Hurtownia ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Hurtowni nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  6. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. W trakcie procesu przygotowania (realizacji) klient ma prawo poprosić o zmianę towarów oraz zamówienie anulować.

§3 PŁATNOŚCI i WYSYŁKA TOWARU

  1. Klient ma do wyboru formy płatności: za pobraniem (kurier), przelew (kurier, odbiór osobisty), gotówka (odbiór osobisty).
  2. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  3. Zamówiony towar Hurtownia wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej lub udostępnia do odbioru przez klienta w naszych punktach w C.H Ptak.
  4. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Hurtowni.
    1. Konto bankowe dla przelewów w walucie PLN: Pekao S.A., SWIFT: PKOPPLPW
      40 1240 3435 1111 0010 6815 5064
    2. Konto bankowe dla przelewów w walucie EUR: Pekao S.A., SWIFT: PKOPPLPW
      PL 35 1240 3435 1978 0010 6822 2287

§5 ZWROTY i REKLAMACJE

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Hurtowni reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  2. Hurtownia ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Hurtowni ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Hurtownię takiej opinii.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Hurtownia.

§6 POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Twój adres e-mail może być wykorzystany także do subskrypcji wybranych przez ciebie informacji i ofert specjalnych. Na numer telefonu podanego podczas rejestracji mogą być wysyłane bezpłatne specjalne powiadomienia od firmy DAREXIM.
  2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia swoich danych.
  3. Nasza firma zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności.
  4. Hurtownia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego naszego klienta i użytkownika serwisów obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na stronie.
  5. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na naszą podstawową zasadę: „DAREXIM” nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów.
  6. Cookies (Ciasteczka). Niektóre obszary serwisów należących do „DAREXIM” mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.